Author Topic: Nieuwe Pogo 1 in NL  (Read 3572 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Ministe

• Newbie
  • *
Nieuwe Pogo 1 in NL
« on: August 13, 2010, 11:26:10 AM »
Hallo allemaal,

Ik heb een paar weken geleden de Pogo 1 nummer 262 gekocht in Fra en naar NL gehaald. Ben nu aan het klussen, in La Rochelle heb ik persoonlijk de oester- en mosselbank van de bodem geschraapt en is de bodem gespoten, nu ben ik de gaten in het dek van de uitgerukte scepters aan het dichten en moet nog wantspanner van Z-spars hebben of andere van gelijksoortig formaat. Er is nog veel te doen, maar boot heeft 16 zeilen en veel spullen, daar wil ik nog wel wat in investeren.

Ik heb geen ervaring met deelname aan fora(?)/forums, maar ben een paar jaar geleden eigenlijk door de site van Leo 'gegrepen' (Leo dank). Deze site blijft absoluut zijn waarde houden voor instappende mini-zeilers en mini-(voorlopig-nog)dromers!

Eigenlijk wil ik gewoon even melden dat er weer een Mini-Transat bootje in NL bij is gekomen. Ter info!

Offline André

• Jr. Member
  • **
Re: Nieuwe Pogo 1 in NL
« Reply #1 on: August 13, 2010, 22:37:34 PM »
HI,

Leuk!! Waar kom je tegen liggen, waar ga je na renovatie varen?
Ik lig met nog een paar mini's in Lelystad.

André

Offline Pim

• Newbie
  • *
« Reply #2 on: August 20, 2010, 09:35:48 AM »
Hoi!

Goed om te horen dat er weer een bootje bij is! Kun je meer vertellen over jezelf, je plannen en je dromen? We proberen om de ervaringen van Mini zeilers (ervaren en onervaren) bij elkaar te brengen zodat we van elkaar kunnen leren. Dat doen we door mensen bij elkaar te brengen, lezingen en trainingen te organiseren en als er behoefte is door sociale evenementen.

Ik ben benieuwd naar je plannen!

Groeten, Pim.

Offline Ministe

• Newbie
  • *
« Reply #3 on: August 27, 2010, 14:47:03 PM »