Author Topic: Doublehanded van Terneuzen  (Read 1366 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline cAp

• Newbie
  • *
Doublehanded van Terneuzen
« on: August 23, 2010, 14:34:52 PM »
Doublehanded van Terneuzen

De Doublehanded van Terneuzen wordt dit jaar op 18 september gehouden. De race staat open voor gemeten en ongemeten boten met en zonder spinaker. Inschrijven kan via WV Neusen of WV Honte en moet voor 13 september. Meedoen kost 15 euro per boot en deelnemers krijgen van de jachthavens 5 vrije ligdagen. Na afloop van de wedstrijd is er een stevige maaltijd, waarvoor men kan inschrijven voor 15 euro pp.

Offline André

• Jr. Member
  • **
Re: Doublehanded van Terneuzen
« Reply #1 on: August 23, 2010, 16:50:52 PM »
Hee!
Hoe gaat hij nu? Ik was je in april kwijt geraakt....

Klinkt als een leuke wedstrijd. Ik kan er helaas niet bij zijn ivm 200-mijls solo.

Veel plezier!
André (NED 713)

Offline cAp

• Newbie
  • *
« Reply #2 on: September 11, 2010, 19:05:49 PM »
Hey Andre,

Ja dank, alles is oke.
Veel succes met de 200myls jammer dat het op het IJsselmeer is anders had ik graag meegedaan.

Offline cAp

• Newbie
  • *
« Reply #3 on: September 20, 2010, 08:52:09 AM »
Hé Andre, hoe is het gegaan met de 200 myls?
Wij zijn zaterdag 2de geworden in de zwaarste CR klasse. De wedstrijdleiding had namelijk verschillende klassen bij elkaar gevoegd.
Een bewijs dat een Mini op handicap kan winnen van de grootste boten in de vloot en dat op het woelige water van de Westerschelde waar je met deze romp lengte aan de wind moeilijk vooruit komt.
De winnaar was een Melges 24, hij had nog 10 minuten voorsprong op 6 uur varen.
« Last Edit: September 20, 2010, 08:57:24 AM by cAp »

Offline André

• Jr. Member
  • **
« Reply #4 on: September 20, 2010, 18:51:09 PM »
Hi,

Het is nog niet gegaan.. Ik ga me morgen melden in de startplaats en start woensdag ochtend.

Mooie prestatie hoor!! Ik had de rekensom ook al gedaan bij de 24-uurs. Misschien toch maar een handicap aanvragen.

Spreek je wel weer.