Author Topic: met een mini varen  (Read 2620 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline DJ

• Newbie
  • *
met een mini varen
« on: March 17, 2011, 09:34:04 AM »
Waar kan er een keer met een mini (mee) gevaren worden (in de Benelux)? Of kan je er een huren voor een dag (met begeleiding liefst)?

Offline André

• Jr. Member
  • **
Re: met een mini varen
« Reply #1 on: March 17, 2011, 19:11:03 PM »
Hi,

Op het IJsselmeer hangen een aantal mini´s rond. Ik heb er ook 1. Misschien kunnen we iets afspreken, hangt er voor mij een beetje vanaf wat je doel is.
Mail of bel me anders op 06-48201985

Groeten,
André

Offline feenstrap

• Newbie
  • *
« Reply #2 on: May 16, 2011, 14:08:24 PM »
Hallo,

Ik ben nieuw hier en heb ook interesse om eens met een mini mee te kunnen varen. Zit er aan te denken om er wellicht een te kopen maar ik wil eerst wel eens zien of ik voldoende kan zeilen voor zo'n ragbak. Heb wel redelijk wat ervaring op grote kajuitboten en wedstrijdjes op een J24, maar zo'n mini lijkt een toch wel een ander kopje thee.

Woon zelf in Amsterdam, dus een keertje richting Lelystad komen is geen probleem.

Groet, Peter

Offline lucas.schroder

• Newbie
  • *
« Reply #3 on: May 16, 2011, 16:40:18 PM »
Beste Peter,

als je serieus geinteresseerd bent kan je een keer mevaren met mijn Proto. Deze haal ik deze maand naar Nederland

Lucas

Offline feenstrap

• Newbie
  • *
« Reply #4 on: May 17, 2011, 20:28:35 PM »
Beste Peter,

als je serieus geinteresseerd bent kan je een keer mevaren met mijn Proto. Deze haal ik deze maand naar Nederland

Lucas

Hallo Lucas,

Dat lijkt me fantastisch om eens met je mee te kunnen varen. Ik ben in zoverre serieus dat ik de boot wil gebruiken voor wedstrijdjes in Nederland en lekker rondtoeren. Er zijn in elk geval geen plannen om zelf de mini transat te gaan varen.

Groet, Peter

Offline lucas.schroder

• Newbie
  • *
« Reply #5 on: May 19, 2011, 09:27:44 AM »
Ik ga mijn boot a.s. dinsdag in ijmuiden in het water leggen. Als je tijd hebt kan ik je hulp goed gebruiken. Daarna moet de boot (weekend daarop is nu de planning), naar Scheveningen. Dan kan je mooi mee.

Bel me anders even
Groet,

Lucas